Alla inlägg den 5 december 2014

Av sparklingme - 5 december 2014 00:47

Hej!
Idag var jag i skolan och det var lång tråkigt som always. Efter skolan så kom jag hem och övade på våra prov till imorgon som jag är sjukt nervös över. Men ja får bara hoppas på det bästa. Kommer ju kännas sjukt skönt när de är avklarade. Om ni inte visste det så gillar jag matte. Jag tycker inte att det är kul men det är iallafall absolut ett av de bästa ämnerna i skolan enligt mig. Så imorgon ska jag lämna in det näst sista provet vi ska göra i sjuan (tror jag) och ja jag gör det för att jag ligger lite före. Så det känns sjuukt skönt. Förresten imorgon är det FREDAG WOHOOO!!!! Längtat tills helgen något otroligt. Imorgon är det ju även idol- finalen och då kommer one direction på besök. Gaaaasshh *_* Men det kommer iallafall bli sjukt kul och skönt med helg. Hoppas att ni får en bra fredag och helg.
Kram SparklingMe

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards